Listing 1 - 10 of 518 << page
of 52
>>
Sort by

Book
Essentials of strategic management
Authors: ---
Year: 2003 Publisher: Upper Saddle River : Prentice Hall,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategy without design : the silent efficacy of indirect action
Authors: ---
Year: 2009 Publisher: Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Enterprise-wide strategic management : achieving sustainable success through leadership, strategies, and value creation
Author:
Year: 2010 Publisher: Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stakeholder theory : the state of the art
Authors: --- ---
Year: 2010 Publisher: Cambridge Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategisch management : een handboek voor de publieke sector
Authors: ---
Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Authors: ---
Year: 2005 Publisher: Boston Harvard Business Review

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Basic strategy in context : European text and cases
Authors: ---
ISBN: 9781405161084 Year: 2010 Publisher: West Sussex : John Wiley & sons,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategie, leve de diversiteit : een inleiding in strategisch denken vanuit een veelvoud van invalshoeken
Author:
ISBN: 9789043009478 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is een handreiking voor iedereen die ondersteuning zoekt bij zijn/haar rol in strategievorming binnen bedrijven en organisaties. Het biedt niet alleen een theoretisch kader, maar ook invalshoeken waarmee je plannen van anderen kunt beoordelen. Daarnaast gaat het ook en vooral om de reflectie over je eigen positie en handelen in strategievormingsprocessen. Uiteraard passeren verschillende benaderingen de revue, de P's van strategievorming, Plan, Positie, Perspectief, Patroon, Pad en zo verder. Centrale boodschap is dat er niet een weg leidt naar Rome, maar dat er veel meer wegen zijn. Diversiteit is het credo, de diverse benaderingen kunnen tegelijk en door elkaar gebruikt worden


Book
Strategic market management : global perspectives
Authors: ---
ISBN: 9780470689752 Year: 2010 Publisher: Chichester Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategic management for hospitality and tourism
Authors: --- ---
Year: 2010 Publisher: Oxford Elsevier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 518 << page
of 52
>>
Sort by